Restoraniteenindus
Selles õpikus on vajalikku materjali nii kelneri- ja ettekandjaõpilasele kui ka ettevõtte juhile ning organiseerijale. Iseloomustatakse eri liiki restorane ning tutvustatakse kliendikeskse teenindamise üldpõhimõtteid, erineva suurusega restoranide organisatsioonilist ülesehitust, teenindajate ametijuhendeid ja töökohustusi, saalitöö korraldust, kelnerile esitatavad nõudeid ning kelneritöö iseärasusi. Vaatluse all on ka eriteenindus ning paljude rahvuste toitlustamise iseärasused. Veel on õpikus bankette ja peolaudu käsitlev osa ning baaritööd tutvustav peatükk. Lisades on toodud toiduvalmistamisel kasutatavate mereandide ning köögi- ja puuviljade kasutamise viisid ning nimetuste vasted inglise, prantsuse, saksa ja soome keeles. Õpik on illustreeritud rohkete jooniste ja fotodega.
Õpik vastab majutamise ja toitlustamise erialade riiklikule õppekavale. Teenindamist käsitleva põhiosa puhul on arvestatud kelneri kutsestandardi nõudeid.
Autoritel Maie Kotkasel (Tallinna Majanduskool) ja Anne Roosipõllul (Mainori Kõrgkool) on nii erialase tegevtöö kui ka koolitamise pikaajalised kogemused.
Autor | |
---|---|
Lehekülgi | 296 |
ISBN | 978-9949-438-84-6 |
Ilmumisaeg |